Limassol Today - Diagwnismos Ltbanner
Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου, 2022

Εγγραφή στο Newsletter

Limassol Today - Asset 10
ΑΡΧΙΚΗΑΝΑΠΤΥΞΗΠύλη-Ποδήλατο. Έπεσε κι αυτή

Πύλη-Ποδήλατο. Έπεσε κι αυτή

Σωρεία αντιδράσεων προκάλεσε στις χιλιάδες των πολιτών που έσπευσαν χθες να αιτηθούν για την περιβόητη επιχορήγηση ύψους €200 για την αγορά ποδηλάτου, το γεγονός της αποτυχίας εξυπηρέτησης τους από την Πύλη που σχεδιάστηκε από το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ήταν προγραμματισμένο να ανοίξει για το κοινό στις 09:00 χθες Δευτέρα. Ωστόσο, πολύ σύντομα μετά τη λειτουργία της, παρουσίασε τεχνικά προβλήματα και η πρόσβαση σε αυτή κατέστη αδύνατη, με αποτέλεσμα, χιλιάδες πολίτες να μην μπορούν εν τέλει να υποβάλουν την αίτησή τους. Μάλιστα, πολλοί εκ των οποίων περίμεναν για αρκετή ώρα στη σειρά αναμονής, χωρίς τελικά να επιτυγχάνουν την είσοδό τους στην Πύλη.

Το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων ανακοίνωσε ότι η ηλεκτρονική Πύλη δεν επέτρεψε την πρόσβαση του κοινού λόγω υπερβολικού ταυτόχρονου ενδιαφέροντος που είχε επιδειχθεί από το κοινό για την υποβολή της σχετικής αίτησης. Μάλιστα, στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως η υποβολή αιτήσεων δεν είναι πλέον δυνατή και θα ακολουθήσει νέα ημερομηνία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων σε μεταγενέστερο στάδιο.

Απόλυτα δικαιολογημένες λοιπόν οι οποιεσδήποτε αντιδράσεις και αμφισβητήσεις εκ μέρους των πολιτών περί της «μετάβασης στην ψηφιακή εποχή», που το Υφυπουργείο Καινοτομίας, Έρευνας και Ψηφιακής Πολιτικής υπόσχεται εδώ και καιρό. Τη Δευτέρα, ζήσαμε στιγμές που μας θύμισαν την πολύπαθη Πύλη Εμβολιασμού. Αντιθέτως όμως με την Πύλη Εμβολιασμού, η οποία δημιουργήθηκε υπό την πίεση του χρόνου, λόγω και της φύσης των λόγων για τους οποίους δημιουργήθηκε, η Πύλη για την αίτηση επιχορήγησης για την αγορά ποδηλάτου είχε περιθώριο δημιουργίας από τον περασμένο Μάρτιο. Δηλαδή 8 ολόκληρους μήνες από τότε που ανακοινώθηκε το Γενικό Σχέδιο Δράσεων Προώθησης Ποδηλάτου! Και σε αυτούς τους ολόκληρους 8 μήνες, το αρμόδιο Υφυπουργείο όφειλε να προνοήσει για το προδιαγεγραμμένο ενδιαφέρον του κοινού για τη συγκεκριμένη επιχορήγηση. Αυτό που φάνηκε ωστόσο χθες, ήταν για ακόμα μια φορά η απογοητευτική προχειρότητα που οι αρμόδιες υπηρεσίες αντιμετώπισαν το ζήτημα.

Αποτέλεσμα; Να πληγεί για ακόμα μια φορά η αξιοπιστία του κεντρικού κράτους. Του κράτους που υπόσχεται μακροχρόνια σχέδια, στρατηγικές, στόχους και οράματα προς υλοποίηση.

Δείτε μερικές αντιδράσεις από το κυπριακό Twitter:

Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη επιδότηση αποτελούσε μέρος του Γενικού Σχεδίου Δράσεων για την Προώθηση του Ποδηλάτου, η οποία έτυχε έγκρισης από το Υπουργικό Συμβούλιο στις 15/10/2021, με συνολικό προϋπολογισμό €570.000 και διάρκεια υλοποίησής της τα 3 χρόνια. Μέγιστο ποσό επιδότησης για την αγορά ποδηλάτου ήταν τα €200 για συμβατικό ποδήλατο τύπου City Bike, Road ή Bike Mountain Bike, ενώ για την αγορά ποδηλάτου για ΑμεΑ το ποσό ανερχόταν στα €1000. Τα ηλεκτρικά ποδήλατα εξαιρούνται από το Σχέδιο καθώς σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, επιδότηση θα δοθεί σε μελλοντικό στάδιο μέσω άλλου σχεδίου.

Powered by petoussis

Μην το χάσεις

Journal

Δείτε επίσης