Ο συνταγματάρχης Tom Parker ήταν ο μάνατζερ του Elvis Presley για σχεδόν δύο δεκαετίες. Πολλοί τον θεωρούν ως τον εγκέφαλο πίσω από την τεράστια εμπορική επιτυχία του Πρίσλεϊ. Το 1956, ο Πάρκερ υπέγραψε μια συμφωνία για το merchandising ώστε να μετατρέψει τον Έλβις σε εμπορικό σήμα και μέχρι το τέλος του έτους, οι πωλήσεις των εμπορευμάτων είχαν αποφέρει 22 εκατομμύρια δολάρια.
Επειδή είχε μερίδιο κέρδους 25 τοις εκατό, ο Parker έβρισκε πάντα νέους τρόπους για να κάνει τους θαυμαστές να ξοδεύουν. Αποφάσισε ακόμη και να κάνει μάρκετινγκ στους μισητούς του Πρίσλεϊ. Του ήρθε η ιδέα να πουλάει κονκάρδες που έγραφαν “I Hate Elvis”, “Elvis is a Jerk” και “Elvis the Joik” (“κόπανος” με νεοϋορκέζικη προφορά).