Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Εγγραφή στο Newsletter

Limassol Today - Asset 10
ΑΡΧΙΚΗJOURNALTHROWBACKΔιαφημιστική εκστρατεία υπέρ της ζάχαρης

Διαφημιστική εκστρατεία υπέρ της ζάχαρης

Η ζάχαρη χρείαζεται για να μειώσεις την όρεξη σου

Από τις αρχές της δεκαετίας του 1950 έως τη δεκαετία του 1970, η ζάχαρη κυκλοφορούσε στο εμπόριο ως μια υγιεινή ουσία που θα βοηθούσε στον περιορισμό της πείνας και θα παρείχε ενεργειακή ώθηση.
Μια διαφήμιση «υπέρ της ζάχαρης» που εμφανίστηκε σε ένα τεύχος Αυγούστου 1964 του Time έδωσε μια «σημείωση στις μητέρες», εξηγώντας ότι τα ποτά χωρίς ζάχαρη δεν θα παρέχουν στα παιδιά την απαραίτητη ενέργεια για να περάσουν τις δραστηριότητες της ημέρας.

Αυτή η μορφή διαφήμισης ξεκίνησε τη δεκαετία του 1950, όταν οι ερευνητές υγείας διέδιδαν την είδηση ​​ότι η ζάχαρη συνδέεται με την αύξηση βάρους. Ως απάντηση σε αυτές τις «αρνητικές» ειδήσεις, η βιομηχανία ζάχαρης αύξησε τον διαφημιστικό προϋπολογισμό της.
Το 1955, η Sugar Association κέρδισε ακόμη και βραβείο για τη «διαφήμιση προς το δημόσιο συμφέρον». Τα αναψυκτικά διαίτης έγιναν δημοφιλή στα μέσα της δεκαετίας του 1960 και η βιομηχανία ζάχαρης αντιμετώπισε τις διαφημίσεις για ποτά διαίτης, δηλώνοντας ότι τα ποτά δεν θα βοηθούσαν τους πελάτες να χάσουν βάρος, επειδή η συνθετική ζάχαρη δεν ήταν ενεργητική και ικανοποιητική όπως είναι η «γεμάτη ζάχαρη».

Η διαφημιστική εκστρατεία υπέρ της ζάχαρης βασίστηκε, σε μεγάλο βαθμό, σε μια ιδέα για την υγεία που ονομάζεται «appestat» που ορίστηκε από έναν διατροφολόγο στη Νέα Υόρκη για ένα βιβλίο απώλειας βάρους το 1952.

Η ιδέα εξηγούσε ότι ένας «μηχανισμός ρύθμισης της όρεξης του ατόμου» θα μπορούσε να το αφήσει ανικανοποίητο μετά τα γεύματα, καθιστώντας το άτομο πιο πιθανό να τρώει υπερβολικά. Η ζάχαρη πιστεύεται ότι μπορεί να «μειώνει» την όρεξη παρέχοντας στο σώμα ενέργεια.

Μην το χάσεις

Journal

Δείτε επίσης