Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Εγγραφή στο Newsletter

Limassol Today - Asset 10
ΑΡΧΙΚΗΛΕΜΕΣΟΣΑπό Μάιο ξεκινούν τα δρομολόγια Λεμεσός-Πειραιάς

Από Μάιο ξεκινούν τα δρομολόγια Λεμεσός-Πειραιάς

Γράφει ο Χρήστος Χαραλάμπους

Σε αγώνα δρόμου έχουν επιδοθεί οι εμπλεκόμενοι στην ακτοπλοϊκή σύνδεση Λεμεσού-Πειραιά, προκειμένου να ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες ώστε να ανακοινωθούν τα φετινά δρομολόγια και να δοθεί η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες να προχωρήσουν στις κρατήσεις τους.

Για την φετινή περίοδο φαίνεται να υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον σε σύγκριση με πέρσι, γεγονός που οδήγησε την ανάδοχο εταιρεία Scandro Holding να προβεί σε κάποιες διαφοροποιήσεις με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η εταιρεία, στη διάρκεια των 22 συνολικά δρομολογίων που έγιναν το περασμένο καλοκαίρι, ταξίδεψαν 7500 επιβάτες και μεταφέρθηκαν 2500 οχήματα.   

Μιλώντας στο Limassol today ο Διευθύνων Σύμβουλος Scandro Holding, Μάριος Μιχαήλ, ανέφερε ότι η εταιρεία έχει καταθέσει στο Υφυπουργείο Ναυτιλίας ότι έχει ζητηθεί ώστε να γίνουν οι ενδεδειγμένοι έλεγχοι και να δοθεί η σχετική έγκριση ενώ αναμένεται και η πληροφόρηση από τα λιμάνια Λεμεσού και Πειραιά για τις διαθέσιμες μέρες και ώρες, ώστε να ανακοινωθούν τα δρομολόγια που φέτος υπολογίζεται να ξεκινήσουν μέσα στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μάη αντί τον Ιούνιο με το πλοίο Daleela.

Σε ότι αφορά τις κρατήσεις, η διάθεση των εισιτήριων θα αρχίσει στα τέλη Μαρτίου και μάλιστα με ένα πιο προχωρημένο σύστημα, όπως αναφέρει ο κ. Μιχαήλ, εξηγώντας ότι «θα υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις και ο επιβάτης θα κλείνει το εισιτήριο του ηλεκτρονικά μέσω πλατφόρμας ανάδοχου εταιρείας που δραστηριοποιείται και στο εξωτερικό, θα το τυπώνει και θα υπάρχει ένας κωδικός που θα σκανάρεται στο λιμάνι και θα γίνεται άμεσα η επιβίβαση».

Αναφερόμενος στο αίτημα που είχε διατυπωθεί από αρκετούς ταξιδιώτες, για παροχή ίντερνετ στο πλοίο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, διευκρινίζει ότι από πέρσι εγκαταστάθηκε δορυφορική κεραία με κόστος αρκετών χιλιάδων ευρώ όμως για να μπορέσει να λειτουργήσει οι χρεώσεις είναι τεράστιες και θα τις επωμιστούν οι επιβάτες, οπότε «γίνονται προσπάθειες να μπορέσουμε να εφαρμόσουμε τεχνικά κάτι που να μπορεί να μην είναι τόσο δυνατό αλλά να μπορεί ο κόσμος να το χρησιμοποιεί δωρεάν».

Άκυρο το δρομολόγιο για Ισραήλ

Σε ερώτηση αν υπάρχει η σκέψη για κάποιο ενδιάμεσο σταθμό στο δρομολόγιο από και προς Πειραιά (κάτι που το επιζητεί ο κόσμος), ο κ. Μιχαήλ ανέφερε ότι με βάση την Σύμβαση, η εταιρεία δεν έχει το δικαίωμα να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο.

Σε ότι αφορά το ενδεχόμενο που βρισκόταν υπό εξέταση για πραγματοποίηση δρομολογίου και προς το Ισραήλ, ο κ. Μιχαήλ ξεκαθαρίζει ότι «δεν φαίνεται εφικτό τουλάχιστον για φέτος αν και έγιναν  προσπάθειες και από τη εταιρεία και από το Υφυπουργείο».

Όπως εξηγεί,  είναι μια διαδικασία που έχει να κάνει περισσότερο με τα λιμάνια παρά με τα κράτη, επισημαίνοντας ότι «τα λιμάνια όπως και στην Κύπρο έτσι και στην Ελλάδα και το Ισραήλ είναι πλέον ιδιωτικά και το ζήτημα που τίθεται είναι ότι υπάρχουν τόσα πολλά κρουαζιερόπλοια που δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις για άλλα πλοία».

Σε ότι αφορά σε παράπονα που έχουν εκφραστεί και αφορούν στις καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν κυρίως στην αποβίβαση στον Πειραιά, η απάντηση που δίνεται είναι ότι «μπορεί το πλοίο να φτάνει έξω από το λιμάνι αλλά είναι υποχρεωμένο να περιμένει μέχρι να του υποδειχθεί θέση που θα μπορεί να δέσει ώστε να αποβιβαστούν οι επιβάτες».

Powered by caffe nero

Μην το χάσεις

Journal

Δείτε επίσης