Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Εγγραφή στο Newsletter

Limassol Today - Asset 10
ΑΡΧΙΚΗΛΕΜΕΣΟΣΑποκλειστικό: Το επόμενο βήμα των καταστηματαρχών της Ανεξαρτησίας για το ΣΒΑΚ

Αποκλειστικό: Το επόμενο βήμα των καταστηματαρχών της Ανεξαρτησίας για το ΣΒΑΚ

Ερωτηθείς από την ιστοσελίδα μας, για τον λόγο που το ερωτηματολόγιο δόθηκε μόνο στους καταστηματάρχες, δεδομένου ότι μιλάμε για δημόσιο χώρο που χρησιμοποιούν χιλιάδες πολίτες καθημερινά, ο ίδιος υπέδειξε πως οι άνθρωποι αυτοί (σ.σ καταστηματάρχες) για χρόνια βρίσκονται εκεί και γνωρίζουν καλύτερα από τον κάθε ένα τι είναι καλό για την περιοχή τους.

Με ερωτηματολόγιο αποκλειστικά προς τους ιδιοκτήτες υποστατικών και καταστηματάρχες, επιχειρεί η Κίνηση Καταστηματαρχών Ιστορικού Εμπορικού Κέντρου Λεμεσού (Ανεξαρτησίας) να καταθέσει εκ νέου την ένσταση της για τον προβλεπόμενο σχεδιασμό του ΣΒΑΚ, στον εμπορικό δρόμο, την ώρα που ήδη καταγράφηκε μεγάλη καθυστέρηση στο έργο που η μελέτη του κόστισε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Σύμφωνα με τον Κρίστη Δημητρίου, δημοτικό σύμβουλο του Δήμου Λεμεσού, πρόεδρος της Κίνησης και καταστηματάρχη στην περιοχή υπάρχουν 141 γενικά καταστήματα, δηλαδή λιανικού εμπορίου και καφετέριες μέλη της Κίνησης, όπου ο ίδιος επικοινώνησε ήδη μαζί τους και εξέφρασαν διαφωνία με τον προτεινόμενο σχεδιασμό. Μιλώντας στο Limassol Today, ο κ. Δημητρίου ανέφερε ότι υπάρχουν επίσης έξι γραφεία, ενώ 25 ακίνητα πουλήθηκαν σε τράπεζες ή επενδυτές.

«Δεν ξέρουμε εμείς;»

Ερωτηθείς από την ιστοσελίδα μας, για τον λόγο που το ερωτηματολόγιο δόθηκε μόνο στους καταστηματάρχες, δεδομένου ότι μιλάμε για δημόσιο χώρο που χρησιμοποιούν χιλιάδες πολίτες καθημερινά, ο ίδιος υπέδειξε πως οι άνθρωποι αυτοί (σ.σ καταστηματάρχες) για χρόνια βρίσκονται εκεί και γνωρίζουν καλύτερα από τον κάθε ένα τι είναι καλό για την περιοχή τους. Σημείωσε δε πως «την μελέτη διενέργησε Γερμανός ειδικός», δηλαδή, διερωτήθηκε αυτός γνωρίζει τη κυπριακή πραγματικότητα; Που στηρίζει, διερωτήθηκε, τη μελέτη του;  Ο κ. Δημητρίου τόνισε ότι η Κύπρος διαφέρει από τα άλλα ευρωπαϊκά κράτη, αφού δεν υπάρχουν ούτε τρένα, ούτε τραμ και ούτε καν λεωφορεία με σωστά δρομολόγια.

Συγκεκριμένα εξήγησε πως ο σχεδιασμός προνοούσε τη δημιουργία πολυώροφων χώρων στάθμευσης, με τον Δήμο, σύμφωνα με τον ίδιο να αναφέρει ότι υπήρχαν οικόπεδα να ανεγερθούν. «Αυτοί οι χώροι δεν ήταν κρατικοί, αλλά ιδιωτικοί! Δηλαδή, υπέδειξε, υποσχέθηκαν χώρους, ώστε να αφήνει ο κόσμος τα αυτοκίνητα του και σήμερα σε αυτούς τους χώρους έχει σπίτια…

Σε ερώτηση για τις έντονες αντιδράσεις, παρά του ότι μελέτες ειδικών που εξηγούν πως μέσω του προτεινόμενου σχεδίου θα αυξηθεί η κίνηση στη περιοχή, σημείωσε ο κ. Δημητρίου πως και για την Αγίου Ανδρέου έλεγαν τα ίδια και σήμερα είναι έρημη, με τους επισκέπτες να επιλέγουν στη πλειονότητα τους τα εμπορικά κέντρα. «Τι επόμενες ημέρες θα έχουμε το αποτέλεσμα από το ερωτηματολόγιο και αναλόγως θα πράξουμε», κατέληξε ο κ. Δημητρίου.

Δείτε τι αναφέρει το ερωτηματολόγιο:

Limassol Today - Image 8 3

Powered by caffe nero

Μην το χάσεις

Journal

Δείτε επίσης