Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Εγγραφή στο Newsletter

Limassol Today - Asset 10
ΑΡΧΙΚΗΣΤΗΛΕΣWHAT TO WATCHΤρεις νέες σειρές που παίζουν με διάφορα είδη (αλλά και τα νεύρα...
#ΣΤΗΛΕΣ:

Τρεις νέες σειρές που παίζουν με διάφορα είδη (αλλά και τα νεύρα σας)

Γράφει ο Μαρίνος Νομικός

Διασκεδάζουμε με The After Party, ανατριχιάζουμε με Archive 81 και bingάρουμε μονοκοπανιά το The Woman in the House Across the Street From the Girl in the Window

The After Party (Apple TV)

Αυτό το απρόσμενα διασκεδαστικό και ιντριγκαδόρικο whodunit της Apple TV δανείζεται τη φόρμα της ίδιας-ιστορίας-από-διαφορετικά-point-of-views για να χτίσει κάτι ολότελα διαφορετικό και αναζωογονητικά πρωτότυπο. Το afterparty ενός reunion συμμαθητών στο σπίτι ενός ψωνισμένου και αντιπαθητικού ποπ σταρ (Dave Franco) εξελίσσεται σε τραγωδία όταν ο οικοδεσπότης πέφτει από τον γειτονικό γκρεμό και τσακίζεται. Η Tiffany Haddish είναι η ντετέκτιβ που καλείται στη σκηνή και η οποία πεπεισμένη πως ο ένοχος βρίσκεται ανάμεσα στους καλεσμένους (που περιλαμβάνουν κωμικά ταλέντα όπως οι Ilana Glazer,, Zoe Chao, Ben Schwartz, Ike Barinholtz, Sam Richardson και ο Εγγλεζοκυπραίος Jamie Demetriou) διεξάγει ξεχωριστές ανακρίσεις Rashomon-style όπου ο καθένας από τους υπόπτους αφηγείται τα γεγονότα της βραδιάς από τη δική του οπτική. Το twist; Κάθε αφήγηση (ανά επεισόδιο) ανήκει και σε διαφορετικό είδος. Στο πρώτο “πρωταγωνιστεί” η σφόδρα υποτιμημένη κωμική ιδιοφυία Sam Richardson (που λατρέψαμε στο Veep) και είναι μια ρομαντική κομεντί τσέπης με όλα τα ασορτί κλισέ. Στο δεύτερο ανεβαίνουν τα κοντέρ και η αδρεναλίνη για ένα αλά-Fast and Furious ταινιάκι δράσης με καταδιώξεις, μπουνίδι και αφήγηση-κήρυγμα του Ike Barinholtz περί οικογένειας. Το τρίτο είναι το one man show του Ben Schwartz, ένα χαζοχαρούμενο μιούζικαλ με ξεσηκωτικά κλισεδιάρικα μουσικά νούμερα και πανέξυπνους to the point σαρκαστικούς στίχους που βασικά αποτελούν μέρος της αφήγησης. Αναμφισβήτητα το πιο διασκεδαστικό αγκαθακριστικό whodunit που βγήκε μετά το Knives Out. (Νέα επεισόδια κάθε Παρασκευή).

Archive 81 (Netflix)

Υπάρχει κάτι αφόρητα ανατριχιαστικό και μακάβριο στην τρεμάμενη, δυσδιάκριτη και γεμάτη λευκό θόρυβο εικόνα μιας παλιάς βιντεοκασέτας – απλά δεν ξέρεις τι μπορεί να εμφανιστεί ανάμεσα στις γραμμές και τα “χιόνια”. Εκεί ακριβώς πατάει αυτή η βραδυφλεγής, πυκνά ατμοσφαιρική και εν μέρει creepy σειρά 8 επεισοδίων του Netflix που δανείζεται στοιχεία τόσο από το found footage υποείδος που λάνσαρε η επιτυχία του The Blair Witch Project όσο κι από εκείνο της καταραμένης βιντεοκασέτας που δόξασε το The Ring. Νεαρός αποκαταστάτης τεχνολογικών απολιθωμάτων όπως Super 8, VHS, Beta κλπ προσλαμβάνεται από μυστηριώδη επιχειρηματία για να διασώσει το περιεχόμενο μιας σειράς από κασέτες βιντεοκάμερας που βρέθηκαν στα αποκαΐδια ενός νεοϋορκέζικου κτηρίου που κάηκε μυστηριωδώς αφήνοντας 13 αγνοούμενους ανάμεσά τους και τη νεαρή κινηματογραφίστρια Melody που γύριζε ένα ντοκιμαντέρ για την ιστορία του κτίσματος. Έτσι ξεδιπλώνεται η ιστορία σε δύο χρονικές στιγμές, στο σήμερα και στο χαώδες, ερημικό εργαστήριο όπου ο ήρωας εποπτεύει το υλικό και μέσα απ’ το τελευταίο στο 1994 όπου η Melody ανακαλύπτει σταδιακά τα τρομακτικά μυστικά του κτηρίου. Θα μπορούσε να ήταν μικρότερο, όμως η απειλητική ατμόσφαιρα και ο υποδόριος τρόμος της πλοκής που περιλαμβάνει snuff movies, σέκτες, αρχαίους δαίμονες και καβκραφτικές πύλες σε άλλους κόσμους, σε αποζημιώνουν και με το παραπάνω για τις όποιες ατέλειες.

The Woman in the House Across the Street From the Girl in the Window (Netflix)

Όπως διαφαίνεται κι από τον τίτλο-σιδηρόδρομο πρόκειται για παρωδία του σχετικά νεότευκτου είδους του γυναικείου ψυχολογικού θρίλερ με αναξιόπιστο αφηγητή (ή μάρτυρα) που εξαπέλυσε στην ανθρωπότητα η επιτυχία του λογοτεχνικού και μετέπειτα κινηματογραφικού Gone Girl της Gillian Flynn, με πιο γνωστά knock offs τα The Girl on the Train και The Woman in the Window με το τελευταίο να αποτελεί και τον βασικό κορμό αυτής της σειράς 8 ημίωρων επεισοδίων του Netflix. Η βροχοφοβική(!) Kristen Bell έχει περιοριστεί στο σπίτι μετά τον βίαιο θάνατο της κόρης της και τη βγάζει όλη τη μέρα μπροστά από το παράθυρο κατεβάζοντας κρασιά με τις ντάνες. Όταν ένας ωραίος χήρος μετακομίζει με την κορούλα του στο απέναντι σπίτι η ζωή της αποκτά ξανά ενδιαφέρον αλλά όχι του είδους που ήλπιζε καθώς ένα βράδυ γίνεται μάρτυρας της δολοφονίας της φιλενάδας του γείτονα. Ή μήπως όχι; Πτώμα δεν υπάρχει, κανείς δεν την πιστεύει κι όλοι το αποδίδουν στο πολύ κρασί και την κατάθλιψη. Εκείνη όμως ξέρει τι έχει δει και ίσως είναι η επόμενη. Το βασικό πρόβλημα με τη σειρά είναι ο τόνος. Πολύ σοβαρός για παρωδία με με άστοχες κωμικές πινελιές στα πιο λάθος σημεία (όπως όλα τα “αστεία” με τη νεκρή κόρη). Οι δημιουργοί καλώς απέφυγαν τη λούμπα μιας straight παρωδίας τύπου Scary Movie που θα λειτουργούσε καλύτερα σε ταινία και όχι σε σειρά όπου τα οπτικά και λεκτικά γκαγκ θα εξαντλούνταν στα δύο πρώτα επεισόδια. Έτσι έχουμε βασικά ένα καθαρόαιμο ψυχολογικό θρίλερ με αρκετή ίντριγκα, ανατροπές, μυστήριο αλλά και το (ξεκάρφωτο) κατάμαυρο χιούμορ, μερικές φορές τόσο flat που ίσως να μην καταλάβεις καν ότι ήταν “αστείο”. Ακόμα κι έτσι όμως bingάρεται άνετα σε ένα Σαββατοκύριακο ενώ την (επίτηδες τραβηγμένη και εξωφρενική) ανατροπή του φινάλε ούτε που θα τη δεις να έρχεται.

Powered by kone"

Μην το χάσεις

Journal

Δείτε επίσης