Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου, 2023

Εγγραφή στο Newsletter

Limassol Today - Asset 10
ΑΡΧΙΚΗTHE THERAPISTΤα τρία κλειδιά για να σταματήσουμε να παραγγέλνουμε διαρκώς φαγητό απ′ έξω

Τα τρία κλειδιά για να σταματήσουμε να παραγγέλνουμε διαρκώς φαγητό απ′ έξω

Ο κλάδος των εφαρμογών ντελίβερι ήταν ανάμεσα σε αυτούς που επωφελήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας της Covid -19. Ωστόσο, καθώς οι περιορισμοί σταδιακά άρχισαν να αίρονται και οι άνθρωποι επέστρεψαν στα εστιατόρια και τα καφέ, οι μεγάλες υπηρεσίες παράδοσης φαγητού συνέχισαν να επενδύουν σε νέες στρατηγικές για να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους πελάτες και να διατηρήσουν το μερίδιο τους στην αγορά.

Σήμερα, βομβαρδιζόμαστε από διαφημίσεις υπηρεσιών ντελίβερι, ενώ η ταχύτητα με την οποία μπορούμε να παραγγείλουμε και το φαγητό να φτάσει στην πόρτα μας είναι κάτι το ασύλληπτο.

Και πού είναι το κακό;


Συνήθως, το έτοιμο φαγητό είναι πλούσιο σε θερμίδες και φτωχό σε θρεπτικά συστατικά και ως εκ τούτου συνδέεται στενά με την παχυσαρκία.

Και ενώ αρκετοί από εμάς χαιρετίζουμε τη νέα χρονιά με τις καλύτερες προθέσεις, θέτοντας τα θεμέλια νέων και πιο ευεργετικών συνηθειών, το να βγάλουμε από τη ζωή μας το ντελίβερι, δεδομένης της αυξανόμενης παρουσίας των υπηρεσιών παράδοσης φαγητού στα κοινωνικά δίκτυα αλλά και παντού γύρω μας, είναι αληθινή πρόκληση.

Αλλά ας μην χάνουμε τις ελπίδες μας. Οι ακόλουθες τρεις συμβουλές θα μας βοηθήσουν να αποκτήσουμε ξανά τον έλεγχο και να αποφύγουμε τον πειρασμό, ακόμα και όταν αισθανόμαστε εξαιρετικά ευάλωτοι.

Γερνάμε γρηγορότερα όταν τρώμε τη συγκεκριμένη ώρα της ημέρας
Νέα έρευνα καταδεικνύει τις σωστές και τις λάθος ώρες για να απολαύσουμε το γεύμα μας.

Ας κόψουμε κάθε ψηφιακό δεσμό


Στο παρελθόν, μπορούσαμε απλώς να πετάξουμε όλα τα φυλλάδια και τα μενού στα σκουπίδια και αυτό ήταν όλο. Τώρα, ακόμα κι αν διαγράψουμε τις εφαρμογές ντελίβερι, πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος να ξανακυλήσουμε μέσω των κοινωνικών δικτύων. Και καθώς οι στρατηγικές διατήρησης των χρηστών γίνονται όλο και πιο προηγμένες, οι προσπάθειές μας να κόψουμε τους ψηφιακούς δεσμούς πέφτουν στο κενό.

Εάν σκεφτόμαστε σοβαρά να κόψουμε τη συνήθειά να παραγγέλνουμε απ’ έξω, ας ξεκινήσουμε διαγράφοντας τις εφαρμογές και σβήνοντας τους λογαριασμούς μας. Ωστόσο, στην πραγματικότητα αυτή δεν είναι παρά μόνο η αρχή. Ας δοκιμάσουμε να αποκλείσουμε τους ιστότοπους που μας πετάνε διαρκώς διαφημίσεις πρόχειρου φαγητού τόσο από το λάπτοπ όσο και από το κινητό μας.

Μάλιστα, προκειμένου να μειώσουμε τις πιθανότητες να σπάσουμε τις άμυνές μας, μπορούμε να απενεργοποιήσουμε τις αυτόματες συνδέσεις των λογαριασμών μας στο google, το outlook ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το κλειδί βρίσκεται στο να θέσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα εμπόδια για να μην ενδώσουμε στον πειρασμό. Όσο μεγαλύτερη είναι η προσπάθεια που απαιτείταi, τόσο πιο πιθανό είναι να παραμείνουμε στον ίσιο δρόμο.

Ας προετοιμαστούμε ακόμα και για τις πιο δύσκολες στιγμές


Μια κοινή συμβουλή για να ακολουθήσουμε μια πιο υγιεινή διατροφή είναι να προετοιμάζουμε τα γεύματά μας εκ των προτέρων. Έχοντας απλώς έτοιμα τα υλικά και τη συνταγή όταν φτάνοντας στο σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα, είναι μάλλον απίθανο να μην υποκύψουμε στον πειρασμό του ντελίβερι.

Μια καλή ιδέα είναι να αποθηκεύσουμε μερικά σπιτικά γεύματα στην κατάψυξή μας και όταν βρεθούμε σε κατάσταση έντονης πείνας να ζεστάνουμε κάποιο από αυτά στο φούρνο μικροκυμάτων. Κι ακόμα και αν αυτό δεν φαίνεται και τόσο υγιεινό όσο το να μαγειρέψουμε το φαγητό μας την ίδια ημέρα, σίγουρα είναι πιο ωφέλιμο από το πρόχειρο φαγητό.
«Πρώτα τα τρόφιμα» και μετά οι σκόνες υποστηρίζουν οι ειδικοί.

Ζητάμε σε κάποιον κοντινό μας άνθρωπο να μας συγκρατήσει όταν απέχουμε ένα βήμα από το να υποκύψουμε
Ορισμένοι από εμάς δηλώνουμε δημόσια τους στόχους και τις αποφάσεις μας για το νέο έτος. Ωστόσο, χρειάζεται να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν αποφασίζουμε σε ποιον θα αναθέσουμε την υποχρέωση να γίνει αρωγός μας στο όλο εγχείρημα.

Χρειάζεται να βρούμε κάποιον που να υποστηρίζει ειλικρινά και έμπρακτα τις προσπάθειές μας να βελτιώσουμε τη διατροφή μας. Πρέπει να είναι κάποιος που σεβόμαστε και του οποίου τα σχόλια είμαστε πρόθυμοι να λάβουμε υπόψη. Εάν δεν έχουμε στη ζωή μας κάποιον που να πληροί όλες αυτές τις προϋποθέσεις, μπορούμε πάντοτε να απευθυνθούμε σε διαδικτυακές κοινότητες ακόμα και στο Facebook.

Σε μια ομάδα φίλων στο Facebook μπορούμε να στέλνουμε μια φωτογραφία του δείπνου μας κάθε βράδυ. Αυτός ενδέχεται να τόσο ένας ευχάριστος τρόπος παρακολούθησης των γευμάτων μας, όσο και μια κοινωνική μέθοδος να ανταλλάζουμε συνταγές.

Όλα τα παραπάνω δεν έχουν σκοπό να υπονοήσουν ότι το ντελίβερι είναι κάτι το εγκληματικό, καθώς η παράδοση ενός νόστιμου φαγητού στην πόρτα μας αποτελεί μια απολαυστική παροχή της σύγχρονης ζωής. Απλώς τόσο για την τσέπη μας όσο και για την υγεία μας χρειάζεται να παραγγέλνουμε με μέτρο και όταν το κάνουμε να το ευχαριστιόμαστε με την ψυχή μας.

Μην το χάσεις

Journal

Δείτε επίσης